1. Hjelpesenter
  2. Heiskort, Sesongkort og Keycard

Hvordan får jeg kvittering på mitt kjøp?

Etter at betalingen og kjøpet er godkjent blir det sendt kvittering til den e-post-adressen som er registrert under din kundekonto.

Du kan betale med kredittkort/bankkort
Gjennom betalingsleverandøren vil ditt bankkort/ kredittkort- nummer bli husket så du slipper å legge det inn neste gang du skal kjøpe heiskort. Vi lagrer ikke ditt kortnummer.

Kvittering og ordrebekreftelse
Etter at betalingen og kjøpet er godkjent blir det sendt en kvittering på din e-post adresse som er registrert under din kundekonto.
Du kan også se status på din ordre under "Min Side".

Dersom du ikke har fått kvittering, gå inn på "Min side", klikk på "Ordrehistorikk" og "Se alle ordre". I statusfeltet ser du enkelt om ordren er betalt, bekreftet, eller om det har skjedd en feil.

Ordrestatus: Ordren er bekreftet:
Kvittering og ordrebekreftelse er sendt til deg på e-post. Hvis du ikke har mottatt noe, sjekk også din søppelpostkasse på din e-post konto.

Ordrefeil:
Noe har gått feil, ditt kjøp er ikke godkjent, og det er ikke trukket penger fra din bankkonto.

Til betaling:
Ordren ligger til betaling hos betalingspartner. Oppdater/refresh nettsiden for å se om ordren er godkjent.
Husk det kan ta inntil 2 minutter før betalingen har gått igjennom.